Egern ejby skole

Klassetrivsel

Ejby skole gør et stort forebyggende arbejde for at skabe god trivsel blandt eleverne. Vores elever er selv en bærende del af trivselsarbejdet gennem bl.a. legepatruljen og elevmæglerkorpset, som hjælper de yngre elever i frikvarterene. Klasserne kommer gennem konflikthåndteringskurser og får sat trivsel på skemaet ved klassemøder. Elevrådet er med til at føre tilsyn med trivslen og komme med deres idéer til skolens udvikling.

Skolen har udarbejdet en trivselplan med overblik over de planlagte aktiviteter og indsatser, der er til for at styrke trivslen på tværs af klasser og årgange. Trivselsplanen indeholder også den lovpligtige antimobbestrategi, som involverer alle parter i tilfælde af mobning på skolen.

Læs trivselsplanen med antimobbestrategi herunder og tilgå de seneste tal fra den nationale trivselsundersøgelse.

Trivselsplan 2022.pdf

Shape Created with Sketch.