Skolens profil og værdier

Ejby Skole – Vores Skole

Ejby Skole er det naturlige skolevalg for alle elever i skolens område. Vi er en åben, anerkendende og nysgerrig skole, der løbende udvikler nye ideer og er indstillet på at lære nyt. Vi har et fællesskab, som arbejder inkluderende. Vi ønsker høj faglighed samt fokus på musiske og kreative aktiviteter.

• På Ejby Skole viser vi gensidig respekt og omsorg – vi ser forskellighed som en styrke og anerkender den enkeltes forudsætninger for læring.
  • På Ejby Skole indgår vi alle i et forpligtende og inkluderende fællesskab, hvor den enkeltes udviklingsmuligheder styrkes.
  • På Ejby Skole tager vi alle ansvar for en skole i udvikling, hvor nytænkning, læring og evaluering er en naturlig vej til at opnå viden.